Tema: Re: Omnitel savitarna "apskaita" - kokia prasme?
Autorius: marijonas
Data: 2010-06-10 17:14:36
jau tik ten ir geriau :) migracija jau visi pamirsot?

buvo viena syki gincas su bite del apskaitos, nes:

israsytoje saskaitoje, savitarnos suvestineje, detalizuotoje ataskaitoje,
savitarnos dar kazkokiam puslpayje - visur uz ta pati laikotarpi buvo
skirtingi skaiciai. kiekiai skyresi kartais. tiesioginis debetas dar kita
suma nuskaiciavo. ir nei viena suma nesutapo su jokia kita. kaip taip gali
atsitikti kai saltinis duomenu lyg ir vienas tai galva nenesa mano. situo
aspektu omnis geriau.