Tema: Re: :))) ishniekintas iPhone
Autorius: stakka
Data: 2009-05-12 22:45:16
On 2009.04.21 08:56, Dzandzeris wrote:

> na jis geriau vaziuoja uz kitus :) prabanga ten realiai juntama, kokybe, greitis, galia, savotiskas dizainas. iPhone - tik dizainas ir geras applo pyaras, featuru ten nera nauju, viskas sena kaip pasaulis, pirmame tai net atsiprasant 3G nebuvo - kaipo tokiam devaisui tai visikas atsilikimas.

iphone irgi geriau nei htc ar kiti su stylusu valdomi touchscreenai. ok,
htc turi tą savo touch flo 3d ir pan, bet jei susiinstalini kokį softą
ne HTC'o, tai ragas, išsitrauki stylusą ir maigai ekraną su pagaliu. o
iphone os'as duoda vientisą interfeisą VISUR, ir nereikia to sušikto
styluso. normalių analogų rinkoje nežinau, nebent dar google android'as,
bet man jis nepatinka dėl to, kad reikia turėt google akauntą. laukiu su
nekantrumu palm pre, ten irgi normalus OS'as nusimato, bus matyt kai
žmonės pradės daugiau naudotis.

lyginant iphone funkcijų sąrašą papunkčiui su kitais devaisais tai taip,
skirtumo didelio nerasi, bet OS'as manau daro esminį dalyką, dėl ko jis
ir yra brangesnis. nesu didelis apple fanas ar pan, bet aš nesu taip
skeptiškai nusiteikęs, nes reikia normaliai lygint aparatus, o ne
trumparegiškai.

jei taip lygintume, tai visi tačskryniniai yra perbrangūs , nes tas pats
HTC diamond iš esmės tokias pat funkcijas turi kaip ir paprasta nokia už
300lt - skambina, sms eina, paveiksliukus rodo, muziką groja :)

> eee ... as ir klausiu butent to - kuo dolce ir gabana yra pranasesni uz kitus gamintojus ? tik vardu gi.
vardas dažniausiai ne šiaip sau būna. vardas dažniausiai vertinamas arba
už kokybę, arba už dizainą (kas yra subtilu, ir ne visi vienodai grožį
supranta), arba dar ką nors.