Tema: Re: :))) ishniekintas iPhone
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-04-21 08:57:30
"Virginijus Varnas" <virginijus.varnas@gmail.com> wrote in message news:gsi54f$ke5$1@trimpas.omnitel.net...
> keistas vienok poziuris: "man pavyzdziui juokingi tie kurie vairuoja jaguar
> markes automobilius, paciupinejau, paziurejau, viduj pasedejau. tiesiog
> eilinis auto, kuom jis ypatingesnis ir kazkuom geresnis uz kitus auto? siaip
> viskas normoje butu, bet jaguar kaina! kodel ji tokia? ar cia tik praplaunam

na jis geriau vaziuoja uz kitus :) prabanga ten realiai juntama, kokybe, greitis, galia, savotiskas dizainas. iPhone - tik dizainas ir geras applo pyaras, featuru ten nera nauju, viskas sena kaip pasaulis, pirmame tai net atsiprasant 3G nebuvo - kaipo tokiam devaisui tai visikas atsilikimas.

> smegenis ir parduodam daigta, kaip kad koki D&G?"
> p.s. kuom tavo D&G yra pranasus pries kitus gamintojus?

eee ... as ir klausiu butent to - kuo dolce ir gabana yra pranasesni uz kitus gamintojus ? tik vardu gi.