Tema: Re: TELE2 nereikia bedarbiu nauju klientu idomu kaip kitur??
Autorius: danius
Data: 2009-04-30 11:51:51
TAIGI KALBA EINA APIE PLANA MINI, KAS UZ JI GALI BUTI PIGIAU IR
ABONENTAS 4LT IR TARIFAI GERI 17CT I VISUR, O SKAMBINT TAI REIKIA AR
IEKANT DARBO OR KITI REIKLAI IR NEPALYGINAMA SU PILDYKAIS, TAI VA NIEKAS
NEIMA KUR ABONENTINIS 30LT IR PLIUS TELEFONAS 2 METAMS

reiklaingas minimalus abonentas kuris ir vadinasi MINI ir kuri turetu
duoti zmonems su minimaliomos pajamomis, nes plane MINI viskas ant
minimumo, kiek is reklamu supratau sio plano ir ideja MINImali