Tema: Re: TELE2 nereikia bedarbiu nauju klientu idomu kaip kitur??
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-04-30 09:26:39
na tai matai, gaunasi tokia situacija, kad siek tiek ir pats save i tokia situacija pastatei, ypac dar sakai kad senai zinojai, kad atleis ir zinojai, kad reiks imti kazkoki plana ir nieko nedarei. O nezinojimas taip sakant ne pasiteisinimas, operatorius nustato taisykles SAVO paslaugu teikimo, ypac siais laikais, kai klientu nemokumai dideja, taip kad logiska, kad yra, atsiranda tam tikri apribojimai. Buciau as ten vadovas, analogisku veiksmu imciausi. Sorry, bet ka tik patapes bedarbis ateina ir praso abonento - atrodo nepatikima tai, jokio taip sakant savotisko uzstato nera, garanto, kad jau kita menesi tas naujas aonentas apmokes savo saskaitas. O dabar, kai imsi per drauga, tas garantas operatoriui ir atsiranda - draugas vistiek operatoriui privales apmoketi savo saskaita, kuria tu jam prakalbejai, o toliau jau jus ten patys aiskinkites tarpusavyje. Beje, patapsi vel dirbanciuoju, nueisi ramiai ir pasiimsi ta plana.