Tema: Re: Guild wars 2
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-28 09:08:09
nu va:)

O kaip tau aoc, zhaidi da?
Ash vakar eilini kart respecinau savo demo i havoc'ine zhudimo mshina.... naaaaafyg ;) - 6 (3/4 lvl aukshtesni) mobai mirshta kaip lapai, kokie 2/3 net nedabege, tada kitus nufygasini atgal ir tada jau beveik niekas nebedabega antram ratui - imho gerai sukritus 12/13 savo levelio ar leveliu/dviem aukshtesnius suvalgychiau... Aishku tam reikia spellweavingo.. ir dafyga healfo ir mano butelku (bo mana lupa tolko pesnia, health'a irgi...)