Tema: Re: Guild wars 2
Autorius: digizitor
Data: 2009-08-27 14:08:44
Nu "nemokama" ne veltui i kabutes idejau :)
Va kiek ziuriu tai lyg L2 daugiausia private servu yra
ir nereikes vien tik su mobais kariaut :)
O jei pasinaudoti toksio pasiulymu del kokio wow'o ar conano pirkimo
tai bijau kad ne tik dings gabalas laiko is mano gyvenimo, bet ir
prastesne desra busiu priverstas pikti :)
Aisku kokiu 50 litu negaila, bet gerai kad tai butu vienkartine imoka :)
Dar kazkoks runeskeipas yra lyg... kaip tas?