Tema: Re: cataclysm announced!
Autorius: wundis
Data: 2009-08-24 15:44:20
vat tas man ir nepatinka. man patiko tas mazu leveliu zaidimas, kuomet
viskas buvo kiek kitaip nei end game'e. kuomet nebuvo nei 70uku nei 80uku,
ir senieji zemynai tviskejo gyvybe. o tai kiek prisimenu ilgainiui liko vien
NPC ir nepilnavertiskumo komplekso kamuojami 2x didesni hordos zaidejai.

PS akauntas neaktyvus jau oj ... 1,5 metai ...  pas mane ten 70 apupenas
drood hyleris (gear'as kaip tik i BT eit (kurio pas mus serve is allianco
taip tuomet niekas ir nepradejo eit)).

zodziu, jei vel eiciau i wowo pasauli, tai tik i naujai sukurta serva be
visokiu ciki shmiki hihg level uber gankintoju, tik tam kad toks galeciau
buti as :)~~