Tema: Re: cataclysm announced!
Autorius: Fwd
Data: 2009-08-24 15:35:14
Jei tave resurectina (jei accountas neaktyvus < 90 dienų), tada gauni 50% exp boost'ą iki 60lvl. O ir šiaip, kiek žinau, naujai registruojantis gali iš karto susikurti 30lvl charą. Negana to, sakė outlandus taip nunerfino, kad tuos questus, kur seniau reikėdavo 5 žmonių, dabar gali solinti..........