Tema: Re: Prisistatymas Njufsams :D
Autorius: Milordas
Data: 2009-08-24 08:37:48
hah, sakai wowe healeriui sunkiausia kelt? solinau tik daina as ten iki 60, toliau nekeliau (su shadow priestu), nes tada daugiau ir nejo pakelt. wowe irgi visi charai mazdaug vienodas isgyvenimo galimybes turi.
et geri laikai buvo kai grindinau ozius kad runecloth gaut ar koki ten  kuri poto i mooncloth verst reikejo kas pora dienu.