Tema: Re: Prisistatymas Njufsams :D
Autorius: Fwd
Data: 2009-08-23 10:00:50
Man durnokas levelio kelimasis nuo ~33lvl. Questai - pakalbi su ciuvu, fizdini i kita mapo gala, tada vel i pirmaji, tada dar i kita miesta ka nors uzmust. Is pradziu questai labai gerai atidirbti, idomus, levelis greitai keliasi, paskui xujnia kazkokia. Dabar jau galiu pasakyti, kad su geimo balansu persistengta. Visos klases +/- lygios. Daro panasiai dmg (netgi healeriai!), atlaiko panasiai hit'u. Tarkime ToS - uzsimeti visus healingo buffus, prisoki prie triju 2lvl aukstesniu mob'u ir dubasini. Lieka 10% life, bet isgyveni. Su guardian'u tas pats - trys 2lvl aukstesni mobai, tas pats 10% life likutis. Jei vienas is tu triju yra 3lvl aukstesnis mobas, tada batai. Dmg irgi panasiai.. su ToS 1lvl mob'a uzmusti reikia 3 normaliu hitu (berods lightning strike) ir lieka 5% life jam. Su guardianu reikia 3 ilgu combo ir irgi lieka ~5%. Zodziu visi charai islyginti, ir IMHO, cia jau persistengta. Kaip nebutu keista, as irgi viska lyginu su wow'u :) Ten viskas kiek kitaip, ir IMHO, zymiai geriau. Tarkime magas viena mob'a gali nu'nuke'inti praktiskai is 1 ilgai castinamo ir 1 instant spello. Bet pora lvl aukstesni mobai ji iskerta irgi is poros hitu (jei be absorbo). Healeriai wow'e - sunkiausiai levelinama klase, questus solo daryti labai sunku, todel pagrindinis xp saltinis - instantai. Vienzo visiskai skirtingas zaidimo stilius su kiekviena klase.
Sekantis AoC minusas, tai playeriu skaicius. Eina peklon :\ Global chate retsykiais pamatau keleta >60lvl zmoguciu. Bet bendrai paemus, tai populiacija laaaabai kuda. Bent jau palyginus su wowu ;]] Pamenu kas Karazhane vakare budavo Ogrimare.. Uh :) Simtai playeriu, pastovus trade, grupe daily instantui susirasti be problemu..
Tai tiek. Manau pasibaigs mano menesiukas, ir ...

PS. PukiS: kompaktai mano, kazkada prie progos reiks atsiimt;)