Tema: Re: AOC - newsu orda
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-04 10:55:19
Tave turejo nukelt i chimerija. Po pirmos salos kiekviena numeta i jo gimtuosius krashtus. Ar gali atkeliaut iki musu - neisivaizduoju. Bet kazkas dar bus 30to levelio (su vietiniu seer'u reikia pasikalbet (ar automatishkai su juo pradeda bendraut) - jis duoda kelis questus ir paskui liepia ateit, kai suaugsi (tobish 30lvl pasieki)... o shiaip, bent jau stygoj, yra labai neblogas lopshelis-darzhelis, kuriame ash labai greit uzhsilevelinau (penktadieni pamaigiau pora valandu ir pasiekiau man rods 23lvl - vakar prisedau kokia 8ta ir nulipau kokia... hm.. pirma.. o gal jau ir 2 buvo:) budamas 29to - 6lvl per vakara...