Tema: Re: Age Of Conan: hyborian adventures first look
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-29 14:16:45
"Audrimas" <audiogalaxy@freemail.lt> wrote in message news:h4p6p6$dce$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu geras aprasymas, dabar laukiam tesinio :)
>
> Konkreciau apie zaideju miestu puolima, kur tuos miestus galima statyti, ar
> yra tam skirtos vietos ar bet kur. Ar yra player housing, ar yra normalus
> craftinimas. Koks end game, ar toks kaip wow reidinimas ar pvp.

Shita matyt galesiu atsakyt labai negreitai, bo ta pati wowa 60ta leveli pasiekiau man rods per ~4/5 men (nemegstu powerlevelint, man pats kaifas klaidzhiot po ta pasauli:)... taipkad chia gali but panashu:)

> Jei ne pvp
> serveryje zaisti tai kaip vyksta pvp, ar yra instancai ar tam tikros skirtos
> teritorijos ar isijungi pvp taga ir ieskai kitu tokiu pat uztagintu zaideju
> ir t.t. :D

Shitas kaip supratau vyksta atitinkamose pvp teritorijose - kai pvp serverisuose man rods visur ishskyrus kelias teritorijas, man rods (tik atrodo) kad negali tam pirmam mieste Tortuga (nu jis kitaip vadinasi, bet mes visi suprantam koks tikras pavadinimas turejo but:) bet gali but kad ir jame gali skrestis:) Pvp serveriuose instancuose tai tikrai gali (bo tiek ash tiek mane butent ir nukoshe instance) - kas man labai smagu, kad chia yra net end game (80 lvl) instancu skirtu vienam playeriui. Nu o kaip gi kitaip?! Juk jei barbarai vaikshto shutvem, tai jau ordos - normalus barbarai shventyklu apvoginet eina vieni! ;)