Tema: Re: Warhammer Online : Age of Reckoning
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-24 12:08:11
turiu omeny ar jis orientuotas i pvp ar pve? - mane wowas pradejo uzhknis ta pachia minute kai prasidejo tu pachou instancu grindinimas, ejimas 315 karta toje pachioje vietoje, kad gaut paveiksliuka su skirtingais skaichiukais. Kai prasidejo stovejimas ir rekavimas ogrimare LFG LFG LFG...
Ash norechiau rast kazhkoki casual mmorpg, kuri galetum prisest paspaudyt viena ar du kartus per savaite po pora trejeta valandu, kad butu smagus pve (t.y. tas dvi valandas jei nori galetum praleist mishkuose rinkdamas zhibutes ir metalo lauzha:), ir norint butu smagus pvp, bet ne quake'o ctf'as - jei ash noresiu ctf'o, ash isimesiu q2, kuriame imho shitas dalykas buvo geriausias:) o kazhkas tokio kas buvo pachioj wow'o pradzhioj, kai nebuvo jokiu battlegroundu, kur tiesiog kazhkas nugankindavo kazhka, tada kazhkas pasikviesdavo vyresniu draugu - ir viskas baigdavosi kokiu 80 vs 80 puolimais prie tarren mills'u, be jokiu rewardu uzh tai, tiesio sheer pleasure of killing those bastards allys :)