Tema: Re: REQ: patarkit kokiu zaidimu ant PSP/PSX
Autorius: SLAVIKAZ
Data: 2009-07-24 11:13:11
na tomb raider 3 esu ant PC perejes o metal gear tai labai jau atsarguma
propaguojantis
man labiau reiktu tokiu kur ileki i teritorija su kruva prieshu ir
ishtashkai juos, pvz super mario :D
dabar parsipuciau Medievil, Infected ir Ghost and Goblins (ce seno dar ish
NES laiku geimo remake'as) zhiuresiu kas gausis

SLAVIKAZ