Tema: Re: Labai jau nejaukus tas X4 kosTmosas :(
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-04 14:03:47
On 2019-01-04 12:30, Lavonas wrote:
> Bleeeee pas mane tas pats su ta baime yra :D

Jo, baisu:))) O, daba dar tą stotį pamačiau, tai dar baisiau, nors
ABLomas ir nuramino, jog nesiveja :]

> Turiu irgi X`u kolekcija, Elite dangerous, No mans sky ir t.t. ir
> nezaidziu ju beveik, nes tik prisedi ir ate visam laisvalaikiui :D

No Mans Sky tai ilgą laiką buvo geriausia humoro šaltinis steam'e :) Kai
norėdavau pažvengt, eidavau atsiliepimus apie jį paskaityti :) Dabar jau
lyg aptvarkė. Nepirkau vis tiek. Daugiau 10 EUR už jį nemokėsiu.

O Elite Dangerous Commander Edition vos nenupirkau už 12 EUR užvakar,
bet nuo išlaidavimo išgelbėjo Revolut :] Kažkodėl Frontier store'as
nesugebėjo nuo Revolut pinigų nuskaityti, o dabar jau akcijos nebėra.
Palauksiu, bus dar tų akcijų...

Nepirkau Steam'e, nes ten po to truputį marazmas su vėlesniu jo
aktyvavimu, Frontier saite net ištisas help puslapis yra, kaip
"teisingai" pasidulkinti aktyvuojant Steam'e pirktą Elite Dangerous
versiją :)

https://support.frontier.co.uk/kb/faq.php?id=185