Tema: Re: Labai jau nejaukus tas X4 kosTmosas :(
Autorius: Lavonas
Data: 2019-01-04 12:30:56
Bleeeee pas mane tas pats su ta baime yra :D
Turiu irgi X`u kolekcija, Elite dangerous, No mans sky ir t.t. ir nezaidziu
ju beveik, nes tik prisedi ir ate visam laisvalaikiui :D

On 2019-01-03 18:29, ABLomas wrote:
> Čia stotis, kaip tais persekiot nelabai gali... %)

Uff, net ramiau pasidarė! :]

> Bandei gal jau žaist?

Na ne, Steame susirinkau viską iki X3 imtinai, bet taip žaist ir
nepradėjau. Teoriškai, man tokie geimai labai patinka, bet praktiškai
bijau "išskrist į kosTmosą" kokiam pusmečiui, tai vis atidėlioju :] O
šitas shotas iš X4 reklaminio filmuko.

> Aš visas serijas, pradedant nuo X-BTF iki Rebirth pražaidęs
> skersai-išilgai, įskaitant modus - labai patiko. Rebirth pamėginau - buvo
> kažkoks wtf, visa kitas žaidimas, nieko suprantamo, nieko pažįstamo ir
> nieko įtraukiančio ir padėjau viską šonan. Paskui, girdėjau, kažką lopė su
> patchais, bet kad ten kažkoks kukariekū vis tiek.

Aš turiu Steam'e:

X: Beyond the Frontier
X-Tension
X2: The Threat
X3: Reunion
X3: Terran Conflict
X3: Albion Prelude

Tai baisu pradėt net ir neturint to X Rebirth :) Šiaip aš jo net į
whishlistą neįtraukiau, nes paskaičiau jau kažkada atsiliepimus,
supratau, jog čia kreivas reikalas.

> Daba šito laukiau, bet nesu tikras, kad vėl žaisiu - kiek suprantu, vėl
> nieko nelikę iš ankstesnių serijų ar storyline, viskas naujai, visokie ten
> tuneliai vietoj SETA, pasivaikščiojimai stotyse vietoj geresnio AI ir
> t.t.? Reiks gal palaukt metelius-kitus, kad nors kiek apsilopytų ;-)

Panašiai ir aš galvoju. Žaist vis tiek planuoju tvarkingai nuo pradžių,
tai kol nusikasiu iki X4, tai jau bus jį galima paimt už kapeikas ir
ištobulintą per kokią nors 2022 metų eilinę Steam akciją :)