Tema: Re: Gandai gandeliai :)
Autorius: Exo
Data: 2018-01-31 09:26:57
Mojang! po to kai nupirko MS'as juos pelnas paketurgubėjo ir geimas kuo
toliau tuo labiau tolsta nuo debiliškos java versijos. Dabar aš, draugė
ir dukra galim žaisti kartu vienam tinkle su trim skirtingais devaisai
su trim skirtingais OS'ais.... Visi laimingi, nors prieš pirkimą buvo
ašarų pakalnė iš fanbojų...

Exo