Tema: Re: Gandai gandeliai :)
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-31 00:42:17
Valve įtrauks į sutartį - HL frančizę pratęst galima ne anksčiau 2058
metais :)

Nepamenu šiaip kada į gerą nuėjo, kai ideologinis žaidimų kūrėjas buvo
nupirktas giganto ir po kelių metų virškinimo proceso netapo eiline
žaidimų gamykla iš lėto vis mažiau rodanti savo vardą. T.y. dažniausiai
(atrodo) jie perkami kaip rinkos dalies ir kapitalo didinimas ir tiesiog
IP supirkimas. Jiem px visi fanbeisai ir tų IP emocinės ir istorinė
pozicija.