Tema: Re: Q: PS4 ar Xbox One
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-01-17 20:44:19
As pora menesiu irgi sprendziau. Turiu PS4 dabar, pazindinuosi.
Pasirinkima leme:
1. Hardwaras
2. Exclusive geimu listas

Gal netgi labiau exclusive geimai. Uncharted, The Last of us...
Kazkaip XBOX serijoj man is exclusivu niekas demesio nepatrauke. Ant
xbox360 gal 4 kart meginau uzsikabint ant halo - nu nx. Atsibosta tas
pats per ta pati labai greitai. Va gaila Tomb Raider nera kolkas ant PS4,
bet cia tik kolkas.
Turejau pries tai xbox360, tai dzoistikas, bent jau man xbox patogesnis
buvo, bet cia pripratimo reikalas. Siaip PS4 dzoistikas labai malonus,
neslysta rankoj, puikiai reguoja etc.
XBOX one yra darbe, dzoistikai labai greit isbarskejo ir sunkiai veikia.
Del free geimu ar akciju is PS+ nelabai pakomentuosiu, nes man patinka
tureti dezutes, todel pirkti is ten nesiruosiu, nebent kokius PSN geimus,
ar labai jau akcijinius (pvz Metro:Redux dabar 9$).

Nu ir galu gale  - estetinis vaizdas, cia jau PS4 lenkia xboxa toli toli.
Xboxas labiau panasus i ant sono pargriauta PC nei i konsole.