Tema: Re: PS4 ar Xbox One
Autorius: bat0nas
Data: 2016-01-15 09:06:30
Laukiau šito YZF komentaro :P

Realiai PS4 startavo geriau. Ir dar prieš metus būčiau sakęs - imk PS4.
Bet dabar Xbox smarkiai pasikeitė (integracjia su desktop, 360 žaidimų
palaikymas, girdėjau lyg su Gold'u duoda geresnius žaidimus nei PS4 Plus
atveju).

PS4 PS+ atveju nuo pat pasirodymo gauname tik Indie žaidimus. Pirmus
mėnesius dar tikrinau (gal bent smagūs).. dabar net nesisiunčiu. Net mano
vaikai jų nežaidžia. Tad PS4 pliuso turinys ekstremaliai skurdus.

"YZF"  wrote in message news:n78lj3$crm$1@trimpas.omnitel.net...

Visais laikais buvo aisku kad Playstation geriau, bet cia grupse liaudis
biski pasidave poros geeku itakai ir nusipirko xboxus kaip kokias
Plasmas. Bet saves neapgausi, vistiek anksciau ar veliau suprasi kas yra
geriau ir pasuksi teisingu keliu.... tik vieniems tai pavyks anksciau na
o kitiems veliau... :)