Tema: Re: Nu tau su švente ;)
Autorius: PukiS
Data: 2015-11-11 12:12:02
nu gali nerinkt ir kvestintis, as irgi visuose geimuose craftinimo ziauriai
nemegdavau. o va cia - uzkabino, pati sistema labai teisinga sugalvota,
iskaitant dar ir barikadu rentima :D

"bat0nas"  wrote in message news:n1v3vp$a5k$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas aišku.
Reiškia šio žaidimo nėra mano pirkinių sąraše.

Fallout 3 rinkau daiktus tik dėl pardavimo ir nusipirkimo kitų daiktų. Jei
čia reikia rinkti daiktus konstravimui ir tai sudaro didžiąją laiko dalį -
tiek to.

"PukiS"  wrote in message news:n1us1r$49p$1@trimpas.omnitel.net...

kolkas ispudis - savartyno karalius :D renki visoki shuda ir pastoviai kazko
vis truksta konstravimui :) pries tai buvusiu faloutu craftingo sistema
galima sakyt nesinaudojau. tai sitam -  tik konstruoju arba ieskau is ko
konstruot :D is kokiu 8  valandu zaidimo kvestams skyriau gal max pora.

"VanDamas"  wrote in message news:n1sroa$el7$1@trimpas.omnitel.net...

laukia įspūdžių.