Tema: Re: Nu tau su švente ;)
Autorius: Exo
Data: 2015-11-11 09:44:38
Tikrai niekas neskers pitpoy'jaus gali būt ramus :) Nebent tekstūras pakeis kaip ir su New Vegas'u buvo... o šiaip tai, patarimas, pabandyk pažaist kokį mėnesį su defoult'iniu FOV, kai ką turėtum suprast...

Exo

"Audrimas"  wrote in message news:n1umv3$1bn$1@trimpas.omnitel.net...

Lauksim HD teksturu, kaip ir su Skyrim buvo, o dar modai pagelbės.

Aš tai labai laukiu kol normalų inventorių padarys, nes tas pipboy kai
pasididinau FOV toks mažas pasidarė.