Tema: Re: klausimas pasvarstymui
Autorius: Techno
Data: 2014-11-18 19:37:23
Na, man kažkada irgi Quake 1 visai nelagino ant 20 fps...
O dabar kai kokiam geime fps nuo 60 (vsync on) nukrenta bent 10 vienetų -
plika akim matau.
Dabartinėse konsolėse užlokina fps ant 30. Susidėjau čia kažkada NFS: The
Run, tai irgi fps locked buvo - nu visiška tragedija. Kol nesudėjau kažkurio
ten update, kur tą reikalą pakėlė iki 60, neįmanoma žmoniškai lošt buvo.
Na, bet kai viskas vienodai tamposi - tai gal ir atrodo, kad norma...