Tema: Re: klausimas pasvarstymui
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2014-11-18 10:59:42
Man panašiai. Neužsiroviau dar ant laginančio geimo, o cod/gow kelios
skirtingos versijos puikiai veikia tiek vienam tiek splitscreene (kur realiai
2x objektų, tik mažesni).
Pritariu, kad kiekvienam savo, todėl net nebandau keisti nuomonės tų, kuriems
PC geriau.

Rimas used his keyboard to write :

--
Deivis [persona], Vilnius