Tema: Re: Spėju - The Elder Scrolls VI: Valenwood ?
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-02-23 03:31:45
On 2014.02.22 09:23, Exo wrote:
> Dėl to mažumo tai reikalas sąlyginis, matai Skyrimas žemėlapyje irgi nedidelis, o realiai plotu nenusileidžia Cyrodil'iui, taip kad  manau ne problema tame :)
Aišku, gali pascale'inti žemėlapį ir bus "gerai". Morrowindas kaip ir
dar mažesnis, bet skersai mapą pėsčiom sunkiau nei nuo Leyawiino iki
Anvilo nužygiuot.

> Dėl Oblivion vs Skyrim paties pasaulio prasme, jo sutinku absoliučiai man irgi Oblivionas žmoniškesnis, kažkaip miela žmogiškąja prasme. Tiesa visu kitu Skyrimas man labiau prie širdies, bet ne apie tai kalba.
Aš iki galo net nesuprantu, kodėl Skyrimui taip sunkiai sekėsi mane
įtraukt.. Oblivioną ir dabar noriu pakartot, o skyrime bent main questą
vos ne iš pareigos padariau.. Itariu prisideda ir priverstinis
black/white pasirinkimas pastovus. New Vegas'o išvis dėl jo išvis neperėjau.

> Ir beje dėl to paties žmogiškumo manau ir bus Valenwood'as, tik dabar klausimas su kuo kovosim.... Aš spėju arba su kažkuo iš paralelinio pasaulio (laivai su baltomis erelių galvomis - čia "Ne drakonų metas" jeigu ką, nes "Thort of the world" šiaip yra būtent iš ten) arba karas su Thalmor. Arba tiesa sakant ir viena ir kita...

Na su Thalmor yra visas lore, tik kad labai jau artimas Imperijai
Skyrime.. kažkas atėjo ir pasakė, kad mes valdysim čia dabar. Bet kartu
skyrime nemažai dėmesio buvo skirta, kad Thalmoro nemėgtume.

> Dėl Morowindo, tai aš laukiu kol pabaigs Skywind'ą ir tada sėsiu :) beja, pabaigti turėtų kažkur vasaros pabaigoj (jei teisingai pamenu)
Žada panašiai, visgi netikiu kad taip bus. Neseniai daug dėmesio
sulaukęs video stipriai pakėlė domėjimasi Skywindu, bet.. realiai
dirbančių žmonių (sprendžiant iš forumo morroblivion.com) atėjo
vienetai. Žiurint kaip tas projektas eina nuo tada kai Oblivionas
atsirado, ir kaip sunkiai sekasi rinkti voiceoverius (vienas didžiausiu
darbų jiem įgarsint viską), dedu mažai vilčių. Jis panašiu į Black Mesa
keliu eina - kelis kart parėkavo, kad bus jau ne už kalnų, ir vėl nutyla
porai metų. Bijau, kad voiceoveriai labai iškris iš konteksto. Tikrai
daug jų padaryti technine prasme nekokybiškai, bent kiek teko klausyt iš
forume įkeltų.
Baisiai smagu būtų, jei pabaigtu jį :)