Tema: Re: Diablo 3 ... eh...
Autorius: amenox
Data: 2014-01-08 16:27:46
Na o tu toliau pabandyk. Taip, tas pirmas prasibėgimas biški per easy, bet
va toliau sekantys prabėgimai jau nelabai lengvai bėgiojasi. :) Ir nelabai
pagaunu ką duotų tas nightmare tau pradžioj? Tu gi net musės lygio pradžioj
nenudauši jei skilsų ir gerų itemsų neturėsi. Kuriuos taip ar taip per tuos
prasibėgiojimus turi susirinkt. :)