Tema: Re: Pirmieji įspūdžiai apie PS4
Autorius: bat0nas
Data: 2014-01-03 15:03:16
:)
Nedingsta pas mane tas internetas. Prieš skųsdamasis PSN'u įsitikinu savo
interneto nepriekaištingumu kiaurai išilgai.

"YZF"  wrote in message news:la6ajs$pgg$1@trimpas.omnitel.net...

Keista. Kiek as naudoju PS3, gyvenime nebuvo problemu su PSN. Aisku gal
as nenaudoju jo tiek daug kaip tu, arba galbut PS4 versija dar nauja ir
tu, zinoma, esi bandomasis triusis :)

Bet kai man dingsta namie internetas tai irgi labai nervuoja kad negaliu
su PC dirbti/zaisti... sudas tas PC. Na bet tenka kenteti.