Tema: Re: Ahoi geimeriai, ko tikimes is 2014? :)
Autorius: Techno
Data: 2014-01-03 14:11:37
Tai, nereikia pvz. lyst su meseršmitu į dogfight'ą su spitfajeriais :D
Man tai tame ir idomumas, kad su kiekvienu lėktuvu kitaip skraidyt reikia.
Išsiaiškini kam tas lėktuvas skirtas, naudoji taip, kaip priklauso ir
rezultatų lentelėj visada tupėsi pirmam trečdaly :)
Na, bet vis tik ten ne tankai - krūme užsislėpęs su lėktuvu nepatupėsi :DDD

Bet ir idiotų tuose mmo pilna... pradėjau žaist, sugedo nuomonė apie žmoniją
visai.
Vakar tankus pasileidau prisimint - su SU-100 iš krūmų keturis pašoviau, tai
pradėjo verkt vienas KV-1 draiveris, kad aš hakeris... :D
Vienžo rankaveidas publikos klausimu.