Tema: Re: Smart Screen
Autorius: bat0nas
Data: 2012-06-12 07:55:10
Bet va tame ir esmė: man tiesiog kažko geresnio ir nereikia. Netenkintų
vaizdelis per TV, sėsčiau prie PC. Bet tenkina.
Tik PC vartotojai galvoja, kad MS kažką kažkam bruka. Realiai - konsolių
vartotojai jaučiasi tai pasirinkę, o ne kad jiems kažkas kažką įbruko.

O ten išblukę ar ne.. matosi tie skirtumai tik side-by-side sudėjus
paveiksliukus. Prisiminkim, kad dabar Xbox yra 7 metų senumo. Tad lyginti
kažkaip man atrodo net nelogiška. Va išeis nauja PS ar Xbox konsolė, tada ir
galėsim lyginti vaizdą su tuo metu einamiausios vaizdo kortos galimybėmis.

"PxYra"  wrote in message news:jr5iep$css$1@trimpas.omnitel.net...

tikrai geresni gaunu nei tavo xbox'as sugeba isduot, tau MS pasake kad loshi
koki geima su isblukusiom texturom ir bugais ir tu niekur nedingsi, ka i
nasrus MS igrudo ta ir turi ir pries veja nepapusi