Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: Exo
Data: 2011-05-31 09:05:40
Vicheriui tavo video korta giliai px :) Su 9500GT eina be problemų.  Procesorius turbūt vaikiškas pas tamsta

Exo

"baronka"  wrote in message news:is0nfu$u47$1@trimpas.omnitel.net...

na, maniškė 6850 OC, panašu, gerokai per silpna jam, nes lagina tai
nerealiai. nustatymai ar min, ar max, praktiškai jokio efekto, o lošti ant
15-25fps, tai tik sadomazo gali... ir aš pasiilgau mušio stilių, o tūpas
knopkės maigymas man visai sugadino geimo įvaizdį... pažaidžiau gal
pusvalandį ir numečiau... ir kažkaip nėra visiškai jokio noro prie jo grįžti
pamėgint dar kartą... pirmasis witcheris daug labiau traukia...

"Zyza"  wrote in message news:irr89q$mcv$1@trimpas.omnitel.net...

Man patiko review sitas:
http://www.gog.com/en/forum/the_witcher_2/my_review_of_the_game

+ stipriai stipriai pasigendu kovos stiliu ir jauciu konsoliskuma per daug
(kitam reviewe labai graziai isdeste kaip viskas pritaikyta konsoles
kontroleriui; autolock'as isvis uzmuse...). Trumpai - grazus, pasunkintas,
bet nu kitaip nepasakysi - pagaidintas. Kaip jum ?