Tema: Re: Witcher 2 - tai kaip jum ? ;]
Autorius: Zyza
Data: 2011-05-30 11:17:19
Na idomios mintys ;]

Po to, kai dar prologe man zaidimas pradejo iseidineti tiesiog priejus prie
vieno sidequesto, nusprendziau biski palaukt. Tarkim Wicher 1 tik po gero
laiko paleido Enhanced edition, kuriame buvo is esmes sutvarkyta situacija
su gana daug dalyku. Galu gale bent jau sumasciau palauksiu 1.2 patcho, sia
savaite iseit turetu ;] Plius gal useriu modai irgi kazka padarys
geresnio...