Tema: Re: Diablo 2
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-13 14:55:48
    CIa dar ziurint kur zaist, ar battle.net ar pvpgn kokiam - ten buna ivairiai , teke tiesa paciam pasileist pabandyt visa pvpgn, tik problemeliu su routeriu buvo i isore iskist, kazko telekominis routeris uzluzsta einant i portu mapinima...

    Amos siaip mano megstamiausi char... ama aplamai labai stiprus char

    O del javazonu tai visada keles paprasta java su LF (lightning fury), ant kitu ne LF synergy tik 1 sp ant pirmo kad prieit prie skillu, zaidziant normale ir nm ji eina be problemu, va Hell'e tai aisku karvese, poto arcane run'ai dar kokie nors anya ar pindlas (kazkodel man pindlint visai patinka su java)... nu ir rengiamasi shako/walkyre wing  + COH ar Peace, thundergods, titanai del ringu kazkodel det iprates dwarf star (fire absorb) ir raven (cold absorb) o thundergodas duoda (light absorb) tai tokia ama buna kazkiek ir tankas.. armora tai ir kaip uzeina, galima ir koki gloom deti jei norint tankint, daznai budavo pora diablo2 pajungus online ama palieki ant hell ancients stoveti, avoidina smugius o su kokia sorka taskai juos, aisku reik perjungineti kad kartais pagydyt, nebent potus auto geria ;)

    Dar pitines amas dares, cia kai hibridas, keliasi GA + strafe - galima siu dvieju nemaxint jei dmg pakanka ir visa kita ant LF, tai 85lvl vietom valyti paprastai, amai dedasi itemai kad % damage on undeads, tai su strafe iskapoja undeadus (bow: WF arba upgradintas goldwrap), o javelinai aisku geriausia titanai... tiesiog apie The Pit (Act 1) legendos eina kad hebra WF randa nors kiek bandes tai nieko gero :)

    Toliau eina PvP Bowzone, visumoj labai simple, keliasi shepetys (multipleshot) + GA (guided arrow), toliau viskas ant pasyvu, pasyvai keliami tik tol kol po daug dideja pridejus sp isskyrus penetrate - penetrate darosi max, daiktai eina +X passive, pirstines idealiai +2 passive ir IAS, salmas vampire gaze, armoras ivairiai, amulas koks nors hightlord, dirzas razortail ir t.t..

    Dar viena ama tai Magezone, magezonu eina padaryt kelias skirtingas, priklausomai kokiia taktika naudoti, jos neturi labai didelio dmg ant galo bet uztai jom imunu maziau nes turi ir fire ir cold dmg, viena is megstamu taktiku tai su freezing arrow susaldyt (ar kaip ji ten vadinasi ta paskutine is cold) - jos nerekomenduojama maxint nes labai daug manos sunaudoja o susaldymo laikas vistiek 4sec max, tai gero mana leech reik, ir poto fire, bet cia skirtingai galima ja kelti, labai svarbu siai amai pierce, viens geriausiu lanku mano nuomuone kuko shakaku (ji patartina upgradint) arba lycanders aim, daiktai eina + bow skills (na cia ama magas ir dmg nuo +bow skills auga + tokei amai skilleriai pigiai kainuoja nes nelabai kam reik bow skilleriu)... o keliasi ant momentinio DMG arba ant ilgalaikio dmg yra taip

3 cold skillai -
3 fire skillai - pagrindas buna immolation arrow Tik viens is tu fire skillu didina momentiny DMG o kitas ugnies dmg, jei keltas 2 cold skillas tai ji gali uzsaldyt kazkur 10 sekundziu ir ilgiau, tada fire degancios dmg labai aktualus

Tiesiog 2 pagrindiniai cold ir fire skillai paskutiniai,cold nereik maxint galutinio ir synergy atitinkamai priklausomai nuo taktikos.

O siaip kaip ir sakiau geras looteris yra hammerdin minimum imunu ras visur helle...