Tema: Re: Diablo 2
Autorius: Naras
Data: 2010-07-13 12:23:08
jei sorca tai static field + teleport pora + lightning ring + cold
paskutinis.

rabarbarai nepralenkiami mferiai :D trust me on that one. po to kai nuo
pindlo nueme max dropus (tipo kad gali bet ka ishmesti), rabarbai su mefio
runais + baalo runais tapo vel geriausi mferiai.
nors man asmenishkai prie sirdies labiausiai lipo javazone su uzkeltu impale
close combatui.