Tema: Re: ps3 pirkimas
Autorius: bullka
Data: 2010-05-14 10:59:26
Gi pilna yra ir ne žiaurių, kuriuos tie užsieniečiai tiesiog šluoja: trials
hd, things on wheels, mad tracks, super meat boy, world of goo (čia PC
atrodo), Limbo ir t.t.

Dalis geimų buvo kaip eiliniai tūpi Flash žaidimukai. Padarė gražiai, padarė
3D, sugalvojo leaderboard sistemą (kad būtų ko siekti žaidžiant) ir pan.
Džiaugiasi visas pasaulis.

Finansavimas? Tam yra bankai, leidėjai ir pan. Galų gale privačios lėšos
gali būti.