Tema: Re: ps3 pirkimas
Autorius: bullka
Data: 2010-05-12 10:03:12
Čia apie xbox?

Į naują konsolę dedamas LiteTouch 1.1 firmwaras, žaidimai rašomi patikrinus
su abgx360 (nepamirštant, kad visi wave3+ turi būti su ssv2 ir splitvid bei,
kad žaidimas turi būti oficialiai pasirodęs) ir bano 100% nebus iki kol MS
sugalvos visus baninti (mano grynai asmeninė nuomonė - tai bus gruodį/sausį;
tikėtina, kad pasirodys Natal ir gal net Slim; MS norės tuos daiktus
parduoti.. tad banins senas konsoles).