Tema: Re: Nu ka :) (GT5P)
Autorius: YZF
Data: 2009-03-06 11:55:00
Ne, nebandziau iskarto kalti pirma.....nu reikes pabandyti :)

Bet siaip engine brakingas yra ir jis veikia.....su nisanu high speed ring'e
kai eini sesta saiba ir poto imeti penkta tai jauciasi variklio pristabdymas
ir su tuo susijes priekio pasisukimas labiau  i posuki ir panasiai....

kaip ir viskas veikia... ?