Tema: Re: Nu ka :) (GT5P)
Autorius: YZF
Data: 2009-03-04 14:18:12
Nu supranti, ten ne detale o tokios kaip jagged lines kai buna, taciau jos
yra tarp vienos spalvos, kur plysiai ir pvz jeigu masina visa raudona, tai
duru krastine kartais islenda tokia sidabrine spalva, tipo kaip kad dazai
butu apsilupe :)) bet cia grafinis dalykas.... idomu ar cia tiesiog tokia
technologija