Tema: Re: ka losiat? :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-02-24 10:24:47
Ash kings bounty perejau per gerus 3 menesius su retais poros trejatos val prisedimais karta ar du per savaite.. todel man jis visai neatsibodo... Taip, palyginus su HoM3 jo mechanika paprastesne ir laimet ant normalo uzhtenka but magu - uzhturbinus mago skilti (2x spelai per turna, regeneracija + norima magijos rushis) ir net nenaudojant taktishkai stabdomuju spelu, ar gydomuju, tiesiog pliekiant aoe. + Rieperis ish boxo su black hole'u ar soul drainu...
Kiek skaichiau fantastu forume, liaudis ji geimina ir taktishkai (turbut ant hardo), arba turbindami iliuzijas, arba hieleri (iki antro pacho, kai hielint/resurektint galima buvo viska ishskyrus drakonus:).. etc...
Ash pradejau ish naujo, shi kart su kariu - visa laik visus rpg zhaidzhiu tik uzh magus, arba ush rogue, rogue/mage klase.. niekas uzh pure warrior:) - taigi, bandysiu nenaudot visai magijos, nezhinau kaip isheis:)
"wolfas" <vilkasa@centras.lt> wrote in message news:gnulif$ret$1@trimpas.omnitel.net...
Kings Bounty pirmas įspudis - COOOL !!
po poros vakarų mūšiai vis tokie pat taip įkyrėjo, kad užsileidau seną
gerą HoMM3 (WoG 3.58) ir su palaiminga šypsena supliekiau random mapą
per kelias val :)
o bounty - nu gražus, nestabdo kai HoMM5 - nu bet nuobodus kai reta ...

bandžiau HoMM5 random mapus ..... neina paspartint kompo ėjimo ????
nuo pirmų ėjimų galvoja apie 10-20 s .... tai jei normaliai prieš kokius
~7 priešininkus - eini miegot po kiekvieno "end turn"