Tema: Re: ka losiat? :)
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-21 13:08:08
shiaip jau visi atsiliepimai, kad jei neturi problemu su rusu kalba - imk
tik rusishka, bo visi prikolai, kad ir kaip banaliai beskambetu - rusishkai
skamba geriau.. galiu tik pridurt, kad anglishkai daug kas ishversta
skystai..
man kadangi skaitymas kirylica nera toks greitas, netgi sakychiau
reikalaujantis susikaupimo, imiau anglishka - nenusivyliau, nes pats
zhaidimas pasakishkas - jei patiko klasikinis kings bounty, ar pirmi, antri
treti herosesai - ir nori pazhaist senais gerais laikais dvelkianti ir
nedaug naujos shiny 3d grafikos sugadinta uber smagu zhaidima - shitas yra
must have!