Tema: Re: XBOX 360 vs PC
Autorius: E, a girdz?
Data: 2009-02-20 20:38:58
as tai sakyciau kitaip... niekad negalvojau kad gali patikti konsoliniai
shuteriai. masciau taip, nes turiu daug q2 paveldo galvoj.
zodis "konsolinis" man buvo tas prakeiksmas del kurio niekad nelosiau FF
serijos.
but things change...

imho dabar, yra tik vienas zaidalas kuris gali palikti zhmogala prie pc -
wow'as.

aisq per griezhtai ash cia. yra daugiau geru pc exclusivu, blizzarda i muila
uz tai. kodel d3 nebus ant konsoles ble?