Tema: Re: XBOX 360 vs PC
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-20 15:52:43
Akmeni pasikeliu ir numetu i savo akmenu muzieju:)
Yra tiesos, kai zhaidimas tau atitenka pusvelchiui - ji vertini mazhiau nei
zhaidimas, kuri pirkai.. Ta pati kameo, vienas ish nedaugelio pirktu -
perejau per metus.. pazhaidzhiau, palikau, po kiek laiko vel isijungiau, vel
pazhaidzhiau.. ir taip, kol perejau.. O dauguma piratintu pas mane guli
pradeti, ipuseti, beveik pabaigti ir numesti...