Tema: Re: folaut3
Autorius: Andrius
Data: 2009-02-10 03:50:38
tai arba toliau cracku kitu ieskot, arba bedos kazkur giliau.

bent man su q6600 2gb 8800gts(g92) niekas te labiau nei sveikas protas
sako nesilagino (pereinant nuo pradzios iki galo i desktopa ismete max
4-5 kartus).

o zaidziau su RELOADED (berods) releasu is linkomanijos temptu, be jokiu
ten kitokiu kreku ir panasiai.