Tema: Re: folaut3
Autorius: hansas
Data: 2009-02-09 13:45:41
Man luzinedavo, tiksliau pradedavo labai letai viskas judeti, kai tamsioje
patalpoje ijungdavau sviesa tiesiai pries arti esancia siena (isjungus
suletejimas likdavo, tekdavo grizti i paskutini seiva), jei nusisukdavau i
kambario giluma ir ijungdavau - nenuluzdavo :)
O su ta virtualia seima, tai paprasta - ivykdai piktosios mergaites
paliepimus, nukilini visus ir sventa... tik karma pablogini ;). Bet zaidimo
finalas is esmes ypatingai nepasikeicia...