Tema: Re: Padekit issirinkt vaizdo plokste
Autorius: Žaidislovas
Data: 2010-05-07 00:03:43
kas man patinka su pc, kad galima "hackint", sukelti mod'us, be to su pele
visai neblogai valdosi lyginant su konsoliniu kontroleriu.
Tiesa pasakius su tuo mazai dar bandziau, bet ir apzvalgose taip raso. Turiu
PS2 jaunajai kartai, kai pirkau irgi svarsciau gal xboxa geriau, bet
mazyliams ant ps2 zaidiminis asortimentas platesnis, tai kolkas gyvenam
taip. Konsole bus kiek veliau :)