Tema: Re: Padekit issirinkt vaizdo plokste
Autorius: Lavonas
Data: 2010-05-04 13:33:38
oj ishgirstumei tu mano 4870x2 :) ash vis laukiu iplauku, kad galetau kita
aushinima jai nupirkti :)

"servyzo murzej" <karloff@xxx.lt> wrote in message
Tai su tokiom ausinem netgi be garso zaidziant uzhimo nesigirdetu :) Man
atrodo kad videshkes uzhimas tera paranoja, panasiai kaip plazminiu teliku
zyzimas. Su edriu resursams zaislu videshke turi uzht :)

--