Tema: Re: DONE!!!
Autorius: bullka
Data: 2010-04-27 13:12:24
Na gal vis tik atėjo laikas vaikui atskirą XBL paskyrą sukurti be galimybės
jungtis prie XBL (pažiūrėsiu kaip ten kas). Iki šiol jis mano paskyra
naudojosi. Gal dabar tegu savo statistiką kaupia.

Tik įdomu ar jis galės naudotis visuo turiniu, kurį aš nuperku ir parsiunčiu
su savo paskyra (t.y. demo, arcade, temos, dlc, į hdd įdiegti žaidimai ir
pan.)?