Tema: Re: DONE!!!
Autorius: bullka
Data: 2010-04-27 11:06:48
Nu vo... 4 metų sūnus sėkmingai leidžia mano MS pointus ir vakar per klaidą
nusipirko Peggle žaidimą. Tik šiandien pastebėjau xbl portale, kad mano
balansas kažkodėl sumažėjo.

1. Yra ant xbox'o kokios nors apsaugos, kad reikalautų psw prieš
patvirtinant pirkimą? Jei teisingai atsimenu, pastebėjau apsaugą tik
jungiantis prie xbl. Čia vienintelė apsauga?
2. Ar galima kaip nors grąžinti geimsą ir atgauti MS pointus už pvz per
klaidą padarytą pirkinį? :D