Tema: Re: Arma2 ACE2
Autorius: Martozo
Data: 2010-04-12 14:32:09

> Nu kazkaip pasirode kad tu pritari tam pasakymui kad raketa paleidai ir kara
> laimejai :)

Ne, ten pritariau tam pasisakymui, kad pėstininkai atvažiuoja fotikų susirinkti. Nes ką lomzig pasakė praktiškai sutapo su situacija kur vėliau filmuką įmečiau.

> Tai viskas ok, aviacija armoje ir yra. Ir ji nera baisi imho...losiant su
> joystiku tu gali atlikti visus pagrindinius ir esminius manevrus, naudoti
> tikras raketas su atitinkamom ju paskirtimi, atlikti isodinimo/ishsodinimo
> operacijas ir saudyti is mashingunerio  malunsparnyje i kitus zaidejus ant
> zemes ir t.t. ir pan. :)

Teisingai, ji nėra baisi. Bet tos dalies vadinti simuliacija (o tokiu atveju arma ir reikėtų vadinti pėstininkų simuliacija, o ne karo simuliatorius) nekyla rankos. Sorry - lūpos...

> Vistiek aviacijos tikslas labiau taktinis negu kad pasimegavimo aplinka
> kuomet tau malonu skraidyti virs debesu ir plepeti su dispecere kokia tai :)

Na taip, pėstitninkai vis tiek reikalingi atlikti juodą darbą. Bet man norėjosi pasimėgauti piloto vaidmenį atliekant tuos taktinius sprendimus.

Na anywai, gal vėliau išeis kitas geimas ar modas kur suteiks man laimę  :)