Tema: Re: Arma2 ACE2
Autorius: Naras
Data: 2010-04-09 10:23:23
nu gal tu ir teisus. as va irgi pagalvoju, pasiziuriu i nauju naikintuvu
kabina.. mausas, 104 knopkes, viena ish ju ilga. viska kitka rimtai kompai
atlieka..
(ir juze tu man apie jevrofaiteri nepradek, bo as tau ir jo "simuliatoriu"
galiu ikalti, trystelsi kol pirma kart nuo zemes pakilsi su pilnai
funkcionuojanciu lektuvu).